Podpis elektroniczny

Zapewniamy dyskrecję, bezpieczeństwo u Nas w biurze i bez notariusza. Konfiguracja i szkolenie gratis!

Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń!
790 326 700

Rozwój cyfryzacji sprawia, że instytucje i urzędy oferują ogromną ilość kanałów e-komunikacji. Podpisy elektroniczne coraz częściej zastępują tradycyjne, odręczne formy potwierdzenia tożsamości. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy ABS Elektronik w ich zakresie.

Czym jest podpis elektroniczny?

Podpis elektroniczny to zestaw danych, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby przesyłającej informacje drogą elektroniczną. Przypisany jest do konkretnego właściciela i stanowi formę deklaracji jego tożsamości. Posiadanie e-podpisu staje się praktycznie niezbędne w prowadzeniu firmy. Za pośrednictwem internetu załatwić da się coraz więcej spraw urzędowych. Dotyczy to chociażby przesyłania deklaracji podatkowej, składania wniosku do KRS czy rejestrowania działalności gospodarczej. Oferowane przez nas podpisy elektroniczne znacząco ułatwiają wymianę informacji i zaoszczędzają czas. Dają możliwość poświadczania dokumentów o dowolnej porze i praktycznie bez ograniczeń. Mogą posłużyć także do wystawiania e-fakur, wysyłania poleceń służbowych, podpisywania dokumentacji medycznej czy nawiązywania umów z kontrahentami.

Jak nabyć e-podpis?
Dostępne na rynku podpisy elektroniczne występują w postaci kwalifikowanej oraz niekwalifikowanej. Te pierwsze nazywane są również podpisami bezpiecznymi i posiadają taką samą moc prawną, co podpisy odręczne. Można używać ich do oficjalnego poświadczania dowolnych dokumentów. Podpisy niekwalifikowane nazywane są również zwykłymi i służą przede wszystkim do podpisywania treści poczty elektronicznej. Do złożenia kwalifikowanego podpisu elektronicznego potrzebna jest specjalna karta kryptograficzna, która pozwala na przechowywanie certyfikatu. Zestaw obejmuje także czytnik karty oraz oprogramowanie umożliwiające obsługę sprzętu komputerom. Za gwarancję przynależności e-podpisu do konkretnych osób odpowiada Zaufana Strona Trzecia, czyli niezależna instytucja weryfikująca tożsamość użytkowników i wydająca certyfikaty. Oferujemy sprzedaż podpisów elektronicznych w Częstochowie wraz z kompletnym zestawem do ich składania.

Popisy elektroniczne w Częstochowie
Do najpopularniejszych podmiotów kwalifikowanych posiadających upoważnienie Narodowego Centrum Certyfikacji należy firma EuroCert. W naszej ofercie znajdują się podpisy elektroniczne tego uznanego centrum certyfikacji. Wykonujemy podpisy elektroniczne EuroCert oraz sprzedajemy zestawy obejmujące komplet niezbędnych narzędzi – kartę kryptograficzną, certyfikat kwalifikowany, czytnik token oraz oprogramowanie doskładania podpisu elektronicznego. Jeżeli certyfikat stracił ważność lub został zablokowany, możliwy jest zakup nowego. Przeprowadzamy również zdalne odnowienia certyfikatów online. Rozwiązanie polecane osobom mobilnym to inwestycja w mikroczytnik USB. Oferujemy profesjonalne szkolenie oraz fachową konfigurację e-podpisu, które możemy przeprowadzić na miejscu (Jeżeli klient przyjedzie z laptopem) lub zdalnie. Współpraca z ABS to gwarancja konkurencyjnie niskich cen podpisów elektronicznych i pełne zadowolenie klienta.

Kontakt