Gestor GT

Gestor GT

689.00zł - netto
847.50zł - brutto

Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Kategoria:

Opis

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
  • powiązania – możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Funkcje ogólne

  • Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
  • Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
  • Zestawienia.
  • Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach CRM lejek sprzedaży.
  • Archiwizacja baz danych.
  • Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych Microsoft SQL Server.
  • Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować – wymagany zielony PLUS dla InsERT GT).
  • Rozbudowana pomoc kontekstowa.
  • Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
  • Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.

Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb

  • Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
  • Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
  • Edytowalne słowniki.
  • Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
  • Flagi własne – możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony lub czerwony PLUS dla InsERT GT).

Ergonomia pracy

  • Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
  • Brudnopis – miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
  • Schowek – przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
  • Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
  • Obiekty powiązane.
  • Zakładkowa budowa programu.
  • Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
  • Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.

Klienci

  • Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
  • Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
  • Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
  • Łatwe wyszukiwanie klientów.
  • InsTYNKT klientów.
  • Możliwość tworzenia listy klientów.
  • Rejestr działań z klientem.
  • Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT).
  • Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
  • Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
  • Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
  • Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
  • Obsługa rabatów dla kontrahentów.

Działania

  • Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
    • spotkania,
    • zadania,
    • telefony,
    • listy,
    • faksy,
    • rozmowy internetowe.
  • Wygodny system notatek.
  • Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
  • Zadania cykliczne.
  • Możliwość delegowania zadań.

Poczta internetowa

  • Wysyłanie i odbieranie e-maili – obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
  • Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
  • Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
  • Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) – również obsługa e-maili typu sekretariat.
  • Mailing – tworzenie wiadomości zbiorczych.
  • Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
  • Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
  • Reguły wiadomości.
  • Oznaczanie wiadomości flagami.
  • Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
  • Obsługa załączników do wiadomości.
  • Import/eksport wiadomości w formacie EML.

Towary i usługi

  • Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT – jeden magazyn główny).
  • Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT).
  • InsTYNKT.
  • Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
  • Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
  • Cenniki.

Szanse sprzedaży

  • Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
    • dla pojedynczego klienta,
    • zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
  • Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT.
  • Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
  • Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
  • Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
  • Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
  • Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
  • Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
  • Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
  • Grupy szans sprzedaży.
  • Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
  • Wydruk oferty handlowej.
  • Biblioteka dokumentów.
  • Historia zmian.

Kontakt